Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, Klient będący Konsumentem może w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru, dokonać odstąpienia od umowy oraz dokonać zwrotu towaru bez podania przyczyny.

Chcąc odstąpić od umowy należy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki złożyć oświadczenie o odstąpieniu wypełniając formularz dostępny tutaj >>

Formularz może być wysłany za pomocą tradycyjnej poczty na adres: My Sweet Room s.c., ul. Semaforowa 1, 42-600 Tarnowskie Góry, bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail: kontakt@mysweetroom.pl, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.

Zwracany towar należy odesłać w ciągu 14 dni od daty pisemnego zgłoszenia o odstąpieniu umowy. Klient ponosi koszty przesyłki zwrotnej.

Wypełniony formularz prosimy odesłać wraz z oryginałem paragonu fiskalnego lub faktury vat i zwracanym towarem  na adres: My Sweet Room s.c. ul. Semaforowa 1, 42-600 Tarnowskie Góry.
 

Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Produkt powinien być kompletny, z metkami. Sklep My Sweet Room nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

Należy pamiętać, że zwracany produkt musi być nowy i nie może nosić śladów użytkowania, prosimy o zapakowanie w oryginalne i nieuszkodzone opakowane z kompletną jego zawartością (w tym również metki). Po otrzymaniu przez sklep My Sweet Room przesyłki i sprawdzeniu stanu produktu, w ciągu 10 dni roboczych dokonany zostanie zwrot pieniędzy na konto bankowe wskazane przez Klienta. Zwrot ten dotyczy wyłącznie ceny produktu i nie uwzględnia kosztu transportu.

Klient zobowiązany jest do oceny jakości, charakteru, cech mebla przed montażem. Sklep nie przewiduje możliwości zwrotu mebla skręconego.

Materace i inne produkty higieniczne - zgodnie z art. 38 ust. 5 ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827) ze względów higienicznych prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku otwarcia lub usunięcia z produktu folii zabezpieczającej.

Szczegółowy opis procedury zwrotów w regulaminie pkt. VIII:


Reklamacja towaru 


Jeżeli zakupiony towar nie jest zgody z umową, mogą Państwo go zareklamować. W tym celu należy wysłać wiadomość na adres kontakt@mysweetroom.pl.

W wiadomości prosimy uwzględnić poniższe dane:

•    opis towaru (nazwa, model, itp.),

•    numer i datę wystawienia paragonu (lub faktury VAT),

•    dane do kontaktu (imię i nazwisko, adres e-mail lub telefon),

•    dokładny opis stwierdzonej wady towaru wraz z dokumentacją zdjęciową ( w przypadku mebli prosimy o podanie nr instrukcji reklamowej części)

Odbierając towar Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia, czy paczki nie posiadają uszkodzeń powstałych podczas transportu. Szczególnie należy zwrócić uwagę czy kartony  zostały n wgniecione, poszarpane ,otwarte lub oklejone oryginalną taśmą kurierską.. Jeżeli powstała szkoda lub zauważono brak, prosimy spisać protokół reklamacyjny z kurierem w terminie 3 dni od daty dostarczenia przesyłki. Odpowiedni formularz posiada kurier. W protokole należy zaznaczyć że karton zewnętrzny został uszkodzony. 

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Poinformujemy Państwa e-mailem lub telefonicznie o sposobie jej rozpoznania. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, wymienimy wadliwy produkt na wolny od wad lub usuniemy wadę.

Szczegółowy opis procedury reklamacji w regulaminie  pkt. IX