Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, Klient będący Konsumentem może w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru, dokonać odstąpienia od umowy oraz dokonać zwrotu towaru bez podania przyczyny.
Chcąc odstąpić od umowy należy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki złożyć oświadczenie o odstąpieniu wypełniając formularz dostępny tutaj >>
Formularz może być wysłany za pomocą tradycyjnej poczty na adres: My Sweet Room s.c., ul. Semaforowa 1, 42-600 Tarnowskie Góry, bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail: kontakt@mysweetroom.pl, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
Zwracany towar należy odesłać w ciągu 14 dni od daty pisemnego zgłoszenia o odstąpieniu umowy. Klient ponosi koszty przesyłki zwrotnej.
Wypełniony formularz prosimy odesłać wraz z oryginałem paragonu fiskalnego lub faktury vat i zwracanym towarem na adres: My Sweet Room s.c. ul. Semaforowa 1, 42-600 Tarnowskie Góry.
Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Produkt powinien być kompletny, z metkami. Sklep My Sweet Room nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
Należy pamiętać, że zwracany produkt musi być nowy i nie może nosić śladów użytkowania, prosimy o zapakowanie w oryginalne i nieuszkodzone opakowane z kompletną jego zawartością (w tym również metki). Po otrzymaniu przez sklep My Sweet Room przesyłki i sprawdzeniu stanu produktu, w ciągu 10 dni roboczych dokonany zostanie zwrot pieniędzy na konto bankowe wskazane przez Klienta. Zwrot ten dotyczy wyłącznie ceny produktu i nie uwzględnia kosztu transportu.
Klient zobowiązany jest do oceny jakości, charakteru, cech mebla przed montażem. Sklep nie przewiduje możliwości zwrotu mebla skręconego.
Materace i inne produkty higieniczne - zgodnie z art. 38 ust. 5 ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827) ze względów higienicznych prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku otwarcia lub usunięcia z produktu folii zabezpieczającej.
Szczegółowy opis procedury zwrotów w regulaminie pkt. VIII:
Reklamacja towaru
Jeżeli zakupiony towar nie jest zgody z umową, mogą Państwo go zareklamować. W tym celu należy wysłać wiadomość na adres kontakt@mysweetroom.pl.
W wiadomości prosimy uwzględnić poniższe dane:
• opis towaru (nazwa, model, itp.),
• numer i datę wystawienia paragonu (lub faktury VAT),
• dane do kontaktu (imię i nazwisko, adres e-mail lub telefon),
• dokładny opis stwierdzonej wady towaru wraz z dokumentacją zdjęciową ( w przypadku mebli prosimy o podanie nr instrukcji reklamowej części)
Odbierając towar Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia, czy paczki nie posiadają uszkodzeń powstałych podczas transportu. Szczególnie należy zwrócić uwagę czy kartony zostały n wgniecione, poszarpane ,otwarte lub oklejone oryginalną taśmą kurierską.. Jeżeli powstała szkoda lub zauważono brak, prosimy spisać protokół reklamacyjny z kurierem w terminie 3 dni od daty dostarczenia przesyłki. Odpowiedni formularz posiada kurier. W protokole należy zaznaczyć że karton zewnętrzny został uszkodzony.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Poinformujemy Państwa e-mailem lub telefonicznie o sposobie jej rozpoznania. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, wymienimy wadliwy produkt na wolny od wad lub usuniemy wadę.
Szczegółowy opis procedury reklamacji w regulaminie pkt. IX